8 października 2017

Flaga Polski

Wzięłam udział w bardzo ciekawym projekcie...

Pewna Pani

wpadła na genialny pomysł! Poprosiła mieszkańców wielu krajów, o wyszydełkowanie flagi kraju, w którym mieszkają. Podała określone wymiary, poprosiła również o krótki list z opisem kraju. Chciała stworzyć taki "światowy" koc dla swoich dzieci...

Do boju Polsko!!!

"Polska!" (klap, klap, klap)
"Polska gola!"
"Jeszcze jeden, jeszcze jeden!"
Na pewno wielu z Was dzisiaj będzie śpiewało, krzyczało i mam nadzieję, że cieszyło się z wyniku tego jakże ważnego dla nas meczu...


Włóczka: biała - Alize Burcum Klasik, czerwona: Dora Madame Tricote
Szydełko: Clover Amour 3.5

Wymiary: 6'x6' czyli kwadrat o boku 15,24 cm

Ale nie ja...

Nie jestem zapalonym kibicem, ale wiem, o co dzisiaj gramy: o miejsce w Mistrzostwach Świata w przyszłym roku... Lubię mecze, będąc na trybunach - klimat jest niesamowity! Ale nie pytajcie mnie o statystyki - nie mam zielonego pojęcia o Ligach, Grupach itp. Jednakże mecz jest włączony, zawsze... Mam w domu Kibica, który na bieżąco śledzie wszelkie sportowe i ogromne wydarzenia. "GOL!!! Patrz Iwona" - często słyszę podczas wykonywania innych zajęć. Wtedy oglądam powtórkę gola, jeżeli zdążę ;) Co nie znaczy, że nie życzę Polakom awansu - oby się udało, bo od jakiegoś czasu mamy naprawdę świetne, sportowe sukcesy :)

Jak zakończył się projekt?

Niestety, z przykrością muszę stwierdzić, że nie wiem... Wiem jedno! Flaga z listem doszła... Ale poza tym nie mam żadnych innych wiadomości, a szkoda, bo projekt naprawdę miał potencjał i mam nadzieję, że uda się go dokończyć...

A tym czasem

ja wracam do kolejnej pracy szydełkowej, którą już niedługo Wam pokażę :) Zapraszam Was również do odwiedzenia moich profili na Facebook'u i Instagramie. A jeżeli jeszcze ich nie polubiliście i nie obserwujecie, to zachęcam - dla Was to jeden klik, a dla mnie dużo, dużo więcej - przede wszystkim takim klikiem pomagacie mi dotrzeć do coraz większej ilości osób, które jeszcze nigdy o mnie nie słyszały :)

28 komentarzy

  1. Skoki narciarskie tak i to jeszcze nim nastała era Małysza, ale piłka nożna - NIE! Flaga wyszła wspaniale, ciekawe czy rzeczywiście powstanie ten koc. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Skoki narciarskie to i ja pamiętam, kiedy to moja Siostra zawsze kibicowała Hannawaldowi a ja Shmittowi :) ale wtedy Małysz też już zaczynał :P

      Usuń
  2. Bardzo fajny, patriotyczny pomysł:) Jestem ciekawa całego projektu:) Twoja flaga przyniosła szczęście skoro Polska dziś wygrała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w Mistrzostwach musimy wszystkie coś Polskiego wymyślić, żeby poszli w górę, jak najdalej :D

      Usuń
  3. Inicjatywa naprawdę świetnie, mam nadzieję, że jeszcze coś z tego wyjdzie i pochwalisz się jakimś zbiorczym zdjęciem koca, w który będzie wpleciony Twój kwadrat :)
    PS: ja bym pewnie zamiast serduszka dała cebulę, hłe hłe hłe.... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała poznać zakończenie ;) Jeszcze mam nadzieję, że może nie ma wszystkich kwadratów, stąd to milczenie ;) A cebula też niezły pomysł - że też na to nie wpadłam!

      Usuń
  4. To u Ciebie ze sportem, jak u mnie! ;p "polski" kwadrat świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja oglądam mecze i inne wydarzenia sportowe, kiedy nie Mąż je ogląda ;) Już nie czuję się osamotniona :D

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł z tym kocem. Mam nadzieję, że pomysłodawczyni pochwali się kiedy koc będzie gotowy. Flaga wyszła pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja też w dalszym ciągu mam taką nadzieję i czekam na efekt końcowy ;)

      Usuń
  6. Pomysł koca super, ciekawa jestem efektu końcowego. A jeśli chodzi o sport, to od jakiegoś czasu jeżdżę z Młodym na mecze jednej z krakowskich drużyn, ale w tv nie oglądam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też pomysł bardzo się podoba! A na mecze ja też jeździłam i sam klimat na stadionie jest rewelacyjny i nie do opisania. Wiedziałam, komu kibicować i jaki szalik ubrać, ale jak wygląda status drużyny w tabeli? Zero wiadomości na ten temat ;)

      Usuń
  7. Rewelacja! Świetny pomysł, a Twoje wykonanie pierwsza klasa! Ciekawa jestem efektu końcowego :) Końcowy w eliminacjach już znamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że tak zakończymy Mistrzostwa, jak eliminacje - życzę tego Polakom z całego serca :D To by było wydarzenie na skalę światową :D

      Usuń
  8. Idea - perfekt! Może jeszcze nie koniec tego projektu...A poza tym- taka poduszka , podczas meczu- bez względu na jego wynik- świetna sprawa! W razie wygranej- można do woli rzucać, podrzucać. W razie nudnego meczu, jest na czym głowę oprzeć. W razie emocji- jest o co piąstki zaciskać .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze będę mogła Wam pokazać ukończony projekt ;) Tak, to prawda, tego typu gadżety mogą bardzo pomóc podczas targających, w czasie meczu, emocji :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł! Mieć taki koc, to dopiero byłoby coś. Dla osób zafascynowanych podróżami, to musi być najfajniejszy prezent. I to własnoręcznie zrobiony! :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jest rewelacyjny - zgadzam się! Nawet edukacja dzieci w tym temacie, flaga i list z opisem kraju, nauka przez zabawę... Sama żałuję, że nie wpadłam na taki pomysł :P Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Bardzo fajna inicjatywa :D Szkoda, że nie znasz finału, sama jestem ciekawa :) Ja piłę lubię i w moim domu podczas meczu Reprezentacji jest zawsze wielkie święto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że w przyszłym roku będziemy świętować jak najwięcej razy! :D

      Usuń
  11. Iwonko gdzie Ty wynajdujesz takie akcje ;P Super pomysł szkoda ,że nie znasz finału, chętnie bym zobaczyła gotowy kocyk z naszym polskim akcentem ;)


    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta inicjatywa to akurat z jednej z grup na facebook'u ;) Mi też pomysł bardzo się spodobał, dlatego wzięłam w nim udział - może napiszę do tej Pani, jak idzie praca nad kocem ;) Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  12. Prawdziwa patriotka z Ciebie, ale i pomysł oryginalny. Flaga z pewnością świetnie zostanie wkomponowana w resztę kocyka, też jestem ciekawa czy inicjatywa się powiodła i jak wyglada wykończony kocyk. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że jak tylko poznam zakończenie projektu, to na pewno pokażę! :) Pozdrawiam Cię również :)

      Usuń
  13. Twój pomysł na flagę jak zwykle, doskonały. Projektu w całości też jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja również ciekawa jestem zakończenia projektu :)

      Usuń
  14. Świetny pomysł, ciekawa jestem całości. masz talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jeżeli tylko poznam finał tej historii na pewno się z Wami podzielę :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!